Kanta-asiakkuus
Henkilökohtaisempaa asiakaspalvelua. Kanta-asiakkaana sinulle luodaan oma asiakastili, johon kaikki ostoksesi malli- ja kokotietoineen tallentuvat. Näiden tietojen perusteella voimme halutessasi suositella juuri sinulle sopivia tuotteita ja kokoja, kun seuraavan kerran asioit meillä myymälässä tai verkossa. Voit tarkistaa lempituotteesi koon helposti myös itse kirjautumalla tilillesi verkossa. Ei siis enää kadonneita kokolappuja tai mielessä pidettäviä numerosarjoja - kaikki tarvittava tieto on tallessa.
Tarjoamme kanta-asiakkaillemme uutiskirjeen välityksellä silloin tällöin myös yllätysetuja. Saadaksesi edut käyttöösi sinun tulee tilata uutiskirjeemme. Uutiskirjeessä saat ensimmäisten joukossa tietoa myös kampanjoista, tarjouksista ja tapahtumistamme.
Miten voin liittyä?
Voit liittyä kanta-asiakkaaksi luomalla asiakastilin joko verkkokaupassa tai myymälässämme. Tilin luomiseen tarvitaan ainoastaan nimi ja toimiva sähköpostiosoite, verkkokaupassa lisäksi salasana. Tärkeää on, että käytät tilatessasi aina samaa sähköpostiosoitetta, jotta ostohistoriasi tallentuu samalle tilille.
Verkkokaupassa voit luoda tilin klikkaamalla näytön oikeassa yläkulmassa olevaa ihmishahmoa. Mobiilinäkymässä hahmo löytyy vasemman yläkulman valikosta. Aina kun teet ostoksia verkossa, muistathan kirjautua sisään, jotta ostoksesi tallentuvat. Jos haluat myös saada kanta-asiakkaille suunnattuja yllätysetuja, tilaa uutiskirjeemme yllä olevasta kentästä.
Myymälässä kanta-asiakastili luodaan kassalla ja samalla voit tilata uutiskirjeemme. Muistathan jatkossa mainita kassalla nimesi, niin tallennamme ostoksesi tilillesi.
Usein kysyttyä
Minulle on tehty asiakastili myymälässä. Miten pystyn kirjautumaan tililleni verkkokaupassa?
Myymälässä asiakkaalle ei luoda salasanaa kanta-asiakkuutta tehdessä. Jos haluat jatkossa tehdä ostoksia verkossa tai tarkistaa siellä ostohistoriasi, sinun tulee luoda olemassa oleva tilisi ikään kuin uudelleen, jotta voit valita itsellesi salasanan. Valitse "Luo tili" ja kirjoita etu- ja sukunimesi ja sama sähköpostiosoite, jonka olet antanut myymälässä tiliä perustettaessa. Saman sähköpostiosoitteen käyttäminen on tärkeää, koska järjestelmä tunnistaa asiakkaat sen perusteella.
Miten perua kanta-asiakkuus tai uutiskirjeen tilaus?
Mikäli et halua olla enää kanta-asiakkaamme, voit laittaa meille viestiä osoitteeseen info@liivikeskus.fi ja ilmoittaa asiakkuuden perumisesta. Voit kertoa asiasta myös myymälässä. Huomaathan, että siinä tapauksessa asiakastilillesi tallentuneet malli- ja kokotiedot poistuvat.
Jos haluat perua uutiskirjetilauksesi, jokaisen uutiskirjeen lopusta löytyy linkki uutiskirjeen peruuttamiseen. Voit myös myymälässä perua markkinointiluvan kertomalla siitä kassalla.