Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava voimassaoleviin sopimusehtoihin.
Liivikeskus.fi verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen ja toimitusehtojen muutoksiin.

Liivikeskus.fi on Forssan Liivikeskuksen kotimainen, luotettava ja pieni verkkokauppa. Meihin on helppo olla yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse. Vastaamme nopeasti kysymyksiisi aukioloaikojen puitteissa (ma-pe 10-17.30 ja la 9.30-14). Jos emme vastaa puhelimeen, niin palvelemme silloin myymälässä olevaa asiakasta. Odottele tällöin hetki, niin soitamme Sinulle heti kun vapaudumme.

  • info@liivikeskus.fi
  • +358 50 356 6723

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.liivikeskus.fi. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu pääosin sähköpostitse. Asiakas sitoutuu näin ollen tilauksensa tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan. Muista myös tarkistaa roskapostikansio kaiken varalta.

TOIMITUSTAVAT JA -AIKA

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia. Pyrimme toimittamaan tuotteet 2-14 arkipäivän kuluessa. Postitukset tapahtuvat useimmiten pienlähetyksenä suoraa postilaatikkoosi, mutta isommat paketit (noin 3 tuotteen paketit) postitamme noudettavaksi postista tai postin noutoautomaatista.

Toimitusaikaan on sisällytetty se, että tilaamme osan tuotteista tuotemerkin tehtaalta asiakasta varten, ellei kyseistä tuotetta ole meillä sillä hetkellä varastossa. Laajan koko ja malli valikoiman takia emme pysty pitämään kaikkia tuotteita heti toimituksessa.

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme sinulle siitä viipymättä. Mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan myös toimittaa osissa.

MAKSUTAVAT

Klarna Checkout

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla muutamaan helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. 

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on ostotapahtuman jälkeen maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Klarna 30 päivän laskutus sopimus. Saat 30-päivän kuluttoman laskun, jonka voit maksaa myöhemmin helposti sähköpostistasi tai Klarna-sovelluksessa. Maksuaika alkaa, kun olemme lähettäneet tilauksesi Sinulle. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat aina tuotteen, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit myös kaikessa rauhassa kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekoa. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi. Jos palautat tuotteen, niin suosittelemme että käyt Klarna app -sovelluksessa tai verkkosivuilla kirjautumassa tunnuksillasi, ja merkitset sieltä että olet tehnyt palautuksen. Tällöin laskun menee taukotilaan eikä eräpäivä vanhene, kunnes saamme palautuksen rekisteröityä.

Tuotteillamme on ilmainen toimitus ja 14 päivän omakustanteinen palautusoikeus, siitä lähtien kun asiakas on vastaanottanut tuotteen.

PALAUTUKSET,VAIHDOT JA REKLAMAATIO

Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus, kun asiakas on vastaanottanut tuotteet. Palautus on kuluttajalle maksullinen omakustannushintaan.

Palautusaikana kuluttajalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja sovittaa sitä samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan tavaran liikkeestä. Huomioithan, että alaosat (esim. alushousut, uimapuvut, bodyt) on sovitettava aina omien alushousujen päälle. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikelpoisessa kunnossa ja kaikki tuotelaput on oltava paikallaan. Myös tuotepakkaukset tulee olla myyntikelpoiset.

Mikäli tuotetta on käytetty tai tuotteen arvo on alentunut asiakkaan huolimattoman käsittelyn takia, palautuksen ehdot eivät täyty, emmekä voi hyvittää sitä.  

Huomaathan, että hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta, koska niitä ei voi enää sovittamisen jälkeen myydä edelleen. Kyseisten tuotteiden kohdalla tuotekuvauksessa on aina maininta tästä. Tällaisia tuotteita verkkokaupassamme ovat sukat ja sukkahousut. 

Ennen tuotteen palautusta toivomme yhteydenottoa asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse.

Palauta tuote omakustannushintaan edullisinta lähetystapaa käyttäen. Esimerkiksi Postin noutoautomaattiin, mihin tahansa Forssan toimipisteeseen. Pienet lähetykset tulevat XXS -pakettina (5,90) ja isommat paketit S-pakettina (6.90)

Palautusosoite:

Forssan Liivikeskus

Torikatu 10

30100 Forssa

050 356 6723

Pakkaathan palautettavat tuotteet niin hyvin, että lähetys ei vahingoitu matkan aikana. (esim. samassa paketissa kuin ne on lähetetty)

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Huomioi, että emme ole velvollisia hyvittämään palautuksia, jotka saapuvat meille palautusajan ulkopuolella (14 vuorokautta tilauksen vastaanotosta). Poikkeustapauksissa ja erikseen sovituista myöhästyneistä palautuksista veloitamme 30% tilauksen loppusummasta.

TOIMITUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jos lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot. Mikäli paketti on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahingonilmoitus postiin.

Pidämme oikeuden tilauksen eväämiseen. Tilauksen eväämiseen saattaa johtaa aiempi tilaushistoria esim. toistuvat noutamattomat lähetykset. Myös tilaukset jotka herättävät epäilyksen tilauksen aitoudesta saattaa tulla evätyksi.

HINNAT

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Forssan Liivikeskus pidättää oikeuden hintamuutoksiin.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä pikimmiten, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse osoitteeseen info@liivikeskus.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, on sinun tehtävä asiasta välittömästi reklamaatio Postiin.

Forssan Liivikeskus Tmi Anu Niemi pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin sekä kaupan purkamiseen/peruuttamiseen hinnoitteluvirheen tai varaston inventointivirheen johdosta.