Usein kysyttyä

Mistä voin varata ajan etäsovitukseen?

  • Sivuiltamme löytyvästä varauskalenterista, jonka löydät tästä! Varaa aika sovitukseen kun olet tilannut ja saanut tuotteet. Tarvitset varaukseesi tilausnumeron, jonka löydät sähköpostiisi tulleesta kuitista. 

Maksaako palvelu jotakin?

  • Ei maksa yhtään mitään, palvelu on ilmainen Liivikeskuksen verkkokaupasta ostetuille tuotteille.

Näkeekö joku muu kuin sovituksen hoitava myyjä minut?

  • Ei. Sovitushetki on vain sinun ja liivimyyjän välinen. Kyseessä on luottamuksellinen, kahdenkeskinen hetki ammattilaisen kanssa – aivan kuten palvelevassa erikoisliikkeessä omassa sovituskopissa.

Pitääkö minun olla ”nakuna” kuvaruudussa?

  • Ei tarvitse. Voit pukea liivit päällesi sivummalla ja astella vasta sitten puhelimesi eteen. Näet myös itsesi näyttöruudulta samaan tapaan kun näet itsesi peilistä sovituskopissa.

Jos tuotteet eivät sovi, miten toimitaan?

  • Palautat epäsopivat tuotteet omakustanteisesti Liivikeskuksen myymälään. Halutessasi postitamme uuden koon ja etäsovitamme sen yhdessä. Kun olemme jo kerran olleet yhdessä linjoilla, tiedämme paremmin, mitkä mallit ja koot ovat juuri sinulle sopivimmat.

Ole rohkeasti yhteydessä mikäli sinulle herää kysymyksiä!

  • info@liivikeskus.fi
  • +358 50 356 6723

Etäyhteyden saaminen liivimyyjään oli helppoa ja kuvan kohdentaminen onnistui mainiosti. Myyjä näki heti videokuvasta mitkä sopivat ja mitkä eivät. Suosittelen Liivikeskuksen etäsovituspalvelua lämpimästi. Se on toimiva palvelu tukemassa netin kautta tehtyjä ostoksia sekä asiakkaille jotka arastelevat liikkeessä asioimista.”

Katja